Miről is szól a Vonzásmegyéje?
Értékesítési Piacodon Legyél te is a Toborzás Nagymestere

AZ ÜGYFELEK MEGTARTÁSA: MINDENKI NYER
A személyre szabott marketinggel az ügyfelek naprakészek, és érzik a megbecsülést. A hűséges ügyfélkör nagyobb forgalmat és több továbbajánlást jelent.
De mire is lenne szüksége valakinek?
1. Azon, hogy mi az üzenete, azaz, milyen fontos mondanivalót hordoz magában, mit akar átadni az olvasóknak. Ez lesz a szöveged szíve, amitől megfontolandóvá válik a mondandód. És...
Figyelj csak...!
Hogyan is írjunk meg egy hatékony szöveget?
2. Minden, ami a világon élő, annak lelke van. A lélek az, ami lüktetővé, szerethetővé, érdekessé teszi az életet. És a lélek az, ami izgalmassá, eredményessé tesz egy szöveget is.
Ez a "lélek" az igazi különbség titka. Ebben rejlik egy szöveg veleje. "Tőle" telik meg élettel a "szív", azaz az üzenet. "Tőle" válik lendületessé, vagy éppen andalítóvá, szívszaggatóvá, vagy viccessé, pulzusszám emelővé, vagy megnyugtatóvá - és, ha hiányzik, akkor üressé, unalmassá, érdektelenné.
És ezt a pluszt, ezt a bizonyos lelket csak, akkor tudod beletenni, ha úgy írsz, hogy az írásod megtelik élettel.
De mitől válik élővé egy szöveg?
A Szavak ereje manapság nagyon fontos tudni való. Pedig néhányan úgy gondolják, hogy azon nem múlik semmi. De igen is, hogy sok múlik rajta, mivel az a legnagyobb erőforrása mindenek.

Milyen az ismeretséged?
Mennyire váltál ismerté a körödben ezen gondolkoztál már valaha? Ha igen akkor tudnod kell, hogy mennyire bízhatnak meg benned.
Mennyit ért az eddig munkád?
Ha kommunikációd nem elégé jó, akkor javíts rajta.
Ez gond e vagy nem? A mondásban is az szerepel, hogy mindenki a saját bőrén tapasztalhatja meg. Valaki észre veszi, valaki nem vagy éppen nem akarja észre venni akkor sem, ha bukót már. Valaki javít is rajta, de itt is valaki pozitív irányba, valaki negatív irányba.


HATÁSOSAN fogalmazod meg?
Elgondolkodtál már azon, hogy miért nem jönnek hozzád mások? Mi lehet a hiba?
Mi lehet még probléma?
Gondoljatok bele abba, hogy kaptok egy olyan szöveget, amit ki lehetne sajátítani és még sem teszik meg.
MIÉRT NEM?
Mert azt
gondolják okosabbat tudnak alkotni és az jobb lesz, de azzal nem számol el,
hogy önmagát milyen szöveg fogta meg amire regisztrált és nem újat kellene
keresni. Ami megfogott egy embert az meg foghat többet is, de még így sem
használják ki az előnyt.

De mi növelheti az ismeretséget?
A legfontosabb eleme ennek a Figyelem felkeltés.
Ami megint csak sok embernek nagy gond. Itt is elgondolkoznak rajta, hogy mivel is tehetnék meg maguk is. Ez nehéz feladat, de a Vonzásmegyéje oldalán erre is választ kaphatsz.
De még egy szó vagy kép akár az is lehet, ami másokat lenyűgözhet.
Vegyünk egy példát:
Hogyan adjunk elő félelem és izgalom nélkül. Szüntesse meg a félelmet és legyen úrrá az idegességén, ha emberek előtt kell beszédet tartania.
Miért is jó ez?
Sok ember fél attól, hogy mit is mondjon ha felkeresnék éppen. Vagy mit is írjon ha válaszolnia kellene valaki kérdésére.
HOGYAN ÍRJ BIVALYERŐS CÍMSOROKAT MINDÖSSZE 10 PERC ALATT?
A Leghatékonyabb Bivalyerős Címsorokhoz is hozzá juthatsz!